Kancelárske priestory aj keď si to možno neuvedomujeme, vo veľkom napovedajú o danej firme. Keď príde do kancelárie zákazník, stály, či už potencionálny, všíma si celkové vybavenie a vytvára sa si na základe tohto vybavenia aj dojem o danej firme.
Ak chcete modernizovať kancelárske priestory, čím by ste mali začať?
Výmena kancelárskych kresiel
Ako prvú vec, čo by vám mohla pomôcť, je výmena kancelárskych kresiel. V každých kancelárskych priestoroch bývajú malé zasadacie priestory, v ktorých sa kancelárske kreslá využívajú. Musia byť nielen dizajnovo atraktívne, ale aj stabilné a predovšetkým ergonomické. Nesmú spôsobovať ťažkosti s chrbticou a vďaka pohodlnej sedacej časti a tvarovanej opierke by mali chrániť zdravie chrbtice zamestnancov.
Kancelárske kreslá, ktoré sa budú využívať pri práci s počítačom, by okrem kvalitnej opierky hlavy a tvarovanej sedacej časti mali mať aj kvalitné opierky rúk.
Kúpa modernejších konferenčných stolíkov
Súčasťou kancelárskych priestorov je aj priestor, kde usádzate svoje návštevy – klientov. Je potrebné zamerať sa na zatraktívnenie aj týchto priestorov. Pomôcť vám môžu modernejšie konferenčné stolíky, ktoré dobre poslúžia nielen na kávu, ale aj na odloženie podkladov potrebných napríklad pri dohadovaní spolupráce.
Dizajnovo odporúčame ladiť ich k sedačke, či pohovke, ktorá bude slúžiť na usádzanie klientov. Kombinácia luxusnej koženej čiernej sedačky a modernejšieho konferenčného stolíka vás a vašich klientov určite zaujme.
Okrem výmeny kancelárskych kresiel a kúpy nových modernejších konferenčných stolíkov kanceláriám pomôže aj výmena skríň, políc určených na uskladnenie šanónov, či iných dôležitých dokumentov.
Modernizácia kancelárskych priestorov zahŕňa výmenu dôležitých súčastí kancelárie. Okrem kancelárskych kresiel, konferenčných stolíkov a skríň, či políc odporúčame kúpiť nové stojany na bundy, nové obrazy a zainvestovať aj do modernizácie kuchynky.
Zdroj obrázka:
Autor: Digital Genetics / Shutterstock.com